Lion Kroeze

Moraalvervaging

Als we nadenken over het woord pedo dan weten we dat het gaat om individuen die de voorkeur hebben om met kinderen een seksuele relatie te willen hebben. In de volksmond kent het woord pedo een veel bredere context.

Bijvoorbeeld, George Clooney. Hij, als meest begeerde man. Uiteraard wordt zijn liefdesleven breed uitgemeten in de media. Zijn liefdes worden met de relaties jonger. Inmiddels zijn we gearriveerd onder de 25 jaar. Daar staat dus een voorbeeldfunctie. Plotseling komt de eerste beschuldiging richting George. Er worden foto ´s gemaakt van een minderjarig meisje die had overnacht bij George. De media wordt al dan niet terecht door George schaakmat gezet. Dan wordt er een vrouw gevonden die vermoord is met een bijl bij George in de tuin en tevens worden er bommen uit de tweede wereld oorlog in zijn tuin gevonden. ( waarover ik heb geschreven en dus een link voor mij: dat  kindermisbruik een holocaust achtige vorm aanneemt.) Vervolgens mail ik Perez Hilton hierover, de roddelkoning en die wordt nu aangeklaagt voor het publiceren van kinderpornografische foto's. Hij heeft dus niets met mijn woorden gedaan.  
Het verhaal gaat verder, George wordt betrokken en gevraagd als getuige op te treden, in het proces Berlusconi, wat uiteraard gaat over seksschandalen.  Op 6 december 2010 gaat George Clooney naar Zuid Sudan, voor het goede doel, op 8 december beginnen de gevechten in de grensstreek tussen zuid en noord Sudan, was wel een ander effect dan het goede doel voor ogen had.

Zo maken we een sprongetje naar Theo Maassen. Hij predikt tijdens zijn show Zonder Pardon, dat een pedo er bewust niets aan kan doen. Dus als een pedo een penis in een meisje steekt dan is dit geen bewuste handeling en kan hier dus niet voor aansprakelijk gesteld worden. Nou, zonder pardon, ga niet de psychiater uithangen als je niet eens weet wat bewust zijn inhoud.

Laten we Woody Allen niet vergeten, het wordt toch echt te gek voor woorden. Het wordt maatschappelijk geaccepteerd dat hij een seksuele relatie met zijn stiefdochter krijgt. Incest bestaat hierin niet maar waar blijft het moraal, als je een kind adopteert, dan blijf je daar met de poten vanaf. Wat een jerry springer vertoning.

Een man vertelt mij dat hij een relatie heeft met zijn nicht en ze hebben nu een kind. Ik zei dat het strafbaar was maar hij zei nee alleen als ik met haar ga trouwen. WAKKER NEDERLAND

All rights belong to its author. It was published on e-Stories.org by demand of Lion Kroeze.
Published on e-Stories.org on 01/15/2010.

 
 

Comments of our readers (0)


Your opinion:

Our authors and e-Stories.org would like to hear your opinion! But you should comment the Poem/Story and not insult our authors personally!

Please choose

Previous title Next title

More from this category "Life" (Short Stories in dutch)

Other works from Lion Kroeze

Did you like it?
Please have a look at:


Is er leven na de dood? - Lion Kroeze (Philosophical)
A Long, Dry Season - William Vaudrain (Life)
El Tercer Secreto - Mercedes Torija Maíllo (Science-Fiction)